stolt som en tupp

Min fina och väldigt mammiga tjej har börjat på förskolan och OJ vad bra inskolningen gått! Jag är mållös över hur duktig min lilla älskling är och dessa duktiga förskolelärare som sköter om de små så bra! En fin och positiv stämning på hela stället och alla andra barn verkar trivas så jag tror det är en bidragande roll till att allt gått så bra! 
Nästa vecka kör vi med de riktiga tiderna som jag sen kommer att jobba. Hoppas det går lika bra! Bakslag och tårar är jag beredd på så det känns inte alls skrämmande, vilket är skönt. 
Nu njuter vi av helg! Extra mycket mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0