nu rullar det

Långa arbetsdagar för Johan. Alice har börjat sin nya förskola och trivs! Det känns så oerhört skönt och viktigt! Vi har kommit in i höstlunk. Vi fixar och trixar med hem och trädgård, lämnar/hämtar från förskolan och umgås hela familjen en stund på kvällen och på helgen. 
Hittills har det gått bra med allt. Hinner fixa en del på vardagar nu när bilen finns tillgänglig, Johan cyklar just nu. 
Intressant att man i princip inte har någon tid som småbarnsförälder men nog ska man påbörja en massa projekt ändå...haha....förra veckan ordna jag och Alice ett nytt blomland. Det blev jättefint! Hon är så hjälpsam och tycker att det är kul! Elias tycker fortfarande att det är spännande att kunna sitta upp i vagnen och har varit nöjd med att inspektera vårt arbete 😁
Blommor har jag fått av mamma, köpt ett par st. Resten av mina blommor som är i krukor ska jag övervintra på andra sätt. Några får komma in och rosen får t.ex bo i garaget sen...men det är väl ett tag kvar till frosten kommer. Hoppas jag! 
Det behövs dock en del kaffe när man har fullspäckat schema 😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0