ett år snart

För ett år sedan gick jag med hemska förvärkar och väntade på att lilla Elias skulle komma när som helst. På fredag är det exakt ett år sedan han kom med full fart. 
Han är nästan precis som i magen, mysig och go när det är vila men väldigt aktiv när det är dags för lek! Mitt hjärta! Tänka att vi fick en liten bebis till, som verkligen tagit en naturlig plats i allas våra hjärtan! Alice älskar verkligen Elias och det märks på sättet hon är med honom! Världens bästa storasyster måste jag ändå säga, såhär ett år senare! 
Tänk att allt gick så bra för ett år sedan och hela året har verkligen varit ett bra år, mee mina två små! 
I helgen firar vi lite med Babblar-tema, Elias favoriter. 🤩


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0