Alltså

Denna underbara värme som kommit! Såklart finns stunder under dagen då det nästan är för varmt, i alla fall för barnen märker jag. Men man får anpassa aktiviteter och komma ihåg dryck o mat!!! Annars kommer det dippar hos oss alla! 
Det finns även en värme hos grannarna som jag hoppas håller i sig för evigt! Vi har verkligen vunnit högsta vinsten genom att ha fått så goa grannar åt alla håll! Betyder jättemycket för mig som är hemma så mycket! 

Dagen började segt, jag var trött. Men det blev en mysig dag och kväll. Barnen somnade samtidigt ganska tidigt så jag hann fixa lite. 

Det växer i våra pallkragar! Kul! 
Håller på att fundera lite på om jag ska ha ett litet blomland någonstans på baksidan, el ev framsidan... svårt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0