inskolningen v 2

Jag är helt slut av den här inskolningen 😊 Det har gått så bra så jag har fått passa på att slita med en massa jobbiga sysslor hemma. Pust! Jag har egentligen gjort sånt som andra inte tänker på, eller inte jag i alla fall när jag hälsar på folk. En dag var det ugnen, förrådet och idag alla fönster som fått sig en omgång. Städat, plockat, tvättat med mera har jag också gjort. Imorgon blir det dock lite njutning när damen är på förskolan, då cyklar jag ner till stan. 
Orsaken till detta schema denna vecka är att jag skulle kunna vara tillgänglig att gå till förskolan när som helst om det skulle behövas. Speciellt med tanke på att hon var hemma och lite krasslig i måndags. 
Men nästa vecka smäller det! Inte gå hemma och fundera på hur det går och vara rastlös utan ut på jobb igen! Spännande, kul, pirrigt.....ny vardag igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0