luft

Igår var jag bort en sväng för första gången på kvällstid. Det var avtackning för en av mina kollegor som går i pension och flyttar i sommar så jag ville gärna vara med. Det blev Alice- och pappatid hemma. Det var jättekul att få prata i lugn och ro med folk samt att få äta utan att stressa och leka samtidigt. 
Jag var inte borta så länge, ca 2,5h Men det kändes faktiskt länge och det var skönt att komma hem och gosa sen!! Jag trodde att jag skulle vilja vara borta längre men efter ca två timmar så var jag nöjd med min egentid. Tänk hur det kan vara?! 
Trevlig kväll och mys när jag kom hem. Hemma hade det såklart också gått bra!😊💕

Fredagsmyset har påbörjats med mys i sängen för lillan så att hon är på humör för matlagning sen. 

Imorgon får vi besök och Johans födelsedag ska firas i helgen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0