tre timmar

Det var länge sedan det var mer än en timme sömn. Igår kväll var det helt plötsligt tre timmar och jag gick och la mig så tidigt att jag kunde lägga alla tre timmar på mitt sömnkonto, sen var vi vakna en timme efter det men det är en annan sak. 
Vi har haft mysigt den här veckan utan mycket gnäll och andra bekymmer och jag känner att det är Såhär det ska vara och är det såhär så har jag verkligen inget emot att få vara hemma 😊 Nu är det ingen liten bebis längre utan en liten tjej som upptäcker världen och har fullt upp med att greja med allt möjligt💖

Nu inväntar vi pappa och så ska vi ta helg. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0