plötsligt händer det

Bakade morotskaka för en vecka sedan och idag bakade jag frallor. Vad har hänt med mig ?! Är det energi från att damen minskat ner på amningen en aning eller vad? I så fall kommer jag att vara en durasellkanin när hon slutat amma. Inte varje dag men vissa dagar ☺ Hade lite jäst kvar från när vi lagade pizza i helgen och tänkte att det kunde vara gott med frallor. Det blev helt okej trots att jag verkligen inte är en bagare! Bröd har inte varit min grej. Energin kommer i alla fall inte från god nattsömn för vi blir väckta av en pigg katt och en pigg bebis vid tre/fyratiden. Innan dess har jag även legat trångt tillsammans med mammig bebis. 
Tvättar och grejar idag. En promenad får det också bli sen. Just nu sitter jag och min vapendragare Leia i fåtöljen och myser. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0