njuter av att slippa spelet

Jag och Alice tar vara på de sista dagarna som vi får tillbringa utan måsten. En hel vecka kvar och sedan är det dags för damen att möta samhället och sociala sammanhang, förskolan. Jag ska tillbaka till min verklighet. Vi börjar med halvtid så får vi se sen. Känns bra att komma igång med det men för mammahjärtat är det bra med en lugn start på halvtid. Min lilla tjej ska bli stor. 

Jag kan alla fall konstatera att jag just nu befinner mig där jag vill vara. Jag har ett jobb som jag trivs med och en underbar familj! 
Det är så skönt att kunna konstatera det nu och då. Jag och min man har varit tillsammans i elva år, varav gifta i tre och det känns fortfarande helt självklart att det ska vara vi! En kväll ute med tjejerna saknar jag då mina bästa vänner inte bor här MEN det så kallade "spelet" saknar jag inte det minsta. Det är intressant att se andra som spelar spelet, flörtandet m.m. och otroligt skönt att slippa det 😊 Bara ett konstaterande under en lördagskväll då det är festival i stan och jag såg många som kommer att spela flörtspelet ikväll...haha... själv njuter jag av ett glas vin i pyjamas. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0