acceptans eller mognad

Efter semestern på Åland så har vår lilla pärla blivit så stor och duktig. Hon går lite, något steg i taget. Hon rumsterar och grejar, hon har också visat att hon har bra tålamod. 
Jag var lite nervös över läggningsrutiner när vi kom hem men damen har automatiskt gått in i vilorutiner och har somnat bra. 
Det kan även vara så att jag sedan tidigare bara har accepterat att vi har en pigg tjej som vill vara med oss hela tiden. Jag förväntar mig inte att hon ska somna tidigare än oss så att vi får en stund i soffan. Därför tror jag att det blir extra märkbart när det faktiskt sker. Bara att få en halvtimme känns stort och när det till och med blir längre så är det otroligt. Hon sover i sin säng och i min famn i soffan. Funkar så bra! Hoppas det håller i sig . 
Jag är verkligen tacksam över att ha fått denna underbara tjej som verkligen börjat visa sin egen personlighet. Fantastiskt utmanande kan jag beskriva det som. Och så oändligt mycket kärlek hon ger💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0