njuta

Kom precis in från en promenad. Uppehåll = snabbt ut med vagnen! Underbar luft ute nu! September är en härlig månad och oktober också om vädret är ok.
Lillan ligger i vagnen i hallen nu och sover vidare, eller håller på vakna i sin egen takt. Hon brukar vakna när vagnen står stilla...tror jag hör lite ljud. Japp, en liten brud låg vaken ♥
 
Jag tycker ju om att bara vara hemma, har alltid gjort det. Tycker om att inte planera in en massa aktiviteter, träffar m.m. Ibland är det ju kul men då njuter jag lite extra av sällskapet :) Detta är för många svårt att förstå, att man trivs i sitt eget sällskap, eller som nu, bebisens sällskap. Jag tror också att min hemmatrivsel kommer mycket av att jag annars arbetar med människor hela dagarna. Det gör jag ju inte nu men istället har jag en liten varelse här hemma som blir mer och mer "med" och "pratar" och det härligaste av allt, leendet!
Dagen kommer när hon inte bara vill vara med mig och då måste jag ge mig ut, så att hon får social stimulans. Men, fram tills dess kommer jag att njuta och inte ha bråttom. Promenader ute eller strosa på stan är trevligt just nu!
 
Nu lyssnar vi på barnvisor och tittar oss omkring i lägenheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0