minns inte när

Igår kväll ville lillknoddan med våld vara vaken och somnade sent. Hon ville ändå upp som vanligt imorse, kl 7. Däremot var hon trött och somnade om i min famn i soffan (hon vägrade att ligga i sängen med mig). Jag gick tillbaka till sängen när hon somnat och vi steg upp halv elva!!! Minns inte när det hände senast! Så skönt med ett par timmar till på sömnkontot! Kunde ju inte ligga och dra mig så länge när jag var gravid eftersom det var obekvämt och nu har vi ju lilla skutt som är morgonpigg. Ja, det var skönt med en sen uppstigning, ska njuta av det resten av veckan!
Det är de små sakerna som ger guldskimmer i tillvaron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0