oro

Allt detta som hänt det senaste dygnet i Paris ger mig ont i magen och själen. Tanken på att min lilla tjej måste växa upp i en värld där man inte kan vara trygg och lita på andra medmänniskor gör mig ledsen. Jag hoppas att det inte eskalerar och att fler oskyldiga människor måste sätta livet till innan det får ett slut. Ett slut där vi alla kommer fram till att det inte finns någon vinst i att skada en annan människa oavsett hur oense man kan vara. Ingen människa är perfekt och ingen har rätt eller så har alla rätt. Vi måste komma till insikt, att ta hand om varandra och vara ödmjuk inför livet är viktigt.
Jag njuter lite extra av min familj idag! Att de finns nära! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0