mätt - vila

Jag bakade en mjölkfri morotskaka när jag fyllde år. Jag börjar bli mätt på den nu. Har tagit en bit till kaffet varje dag. Men god och saftig blev den!
 
Vila. Vår lilla prinsessa har svårt att sova på dagarna men ändå märker jag att vilostunderna på dagarna är viktiga för henne. Både för hennes humör och för hennes ätande. Har hon sovit gott en timme så vaknar hon (oftast) på gott humör och äter bra. Det verkar även som många andra skriver, att hon sover bättre på natten också. Konstigt det där med bebisar och sömn. Vi varvar i alla fall min famn och spjälsängen nu på nätterna och det funkar ganska bra för oss båda. Hon sover bra och då sover även jag bättre i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0