1 maj

Igår vad det Valborg. Jag var ledig eftersom jag jobbade heldag på onsdag istället. Johan var också ledig. En skön morgon med god frukost (frallor från bageriet + äggröra). Efter lunch var det dags för den första föräldraträffen. Vi är en lagom stor grupp och det var riktigt trevlig stämning i gruppen. Är egentligen inte så pigg på att delta i grupper men det kommer nog att bli bra detta. Vi kommer att följas åt nu och senare när vi går på BVC med våra knoddar.
Efter gruppen ösregnade det och var kallt ute. Inte så trevligt valborgsväder precis. Jag och gulle lagade mat och hade en innekväll. Mysigt!
Idag är vädret något bättre men ingen sol. Det kommer att bli ett besök till IKEA och kanske en promenad.
 
Intressant hur det ändrar. Tidigare var man ute på valborg och på första maj. Åt picknick och drack lite gott. Nu har man en knodd i magen och åker till IKEA m.m. istället.... Båda är bra! Jag är nöjd med hur det är just nu. Det känns inte som att man missar något i och med att man haft den tiden med firande flera dagar i sträck. Nu kan man njuta av helgen på annat sätt. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0