städlördag

Oj, vilken vecka. Har haft full vecka, det vill säga långa dagar alla dagar. Folk är förkylda. Det märks på vårdcentralen kan jag säga. Det är nästan det enda som cirkulerat under februari månad, men februari är ju strax slut och mars kommer morgon så det borde vända så småningom :) Sen kommer ju allergisäsongen förstås...men det är några veckor dit i alla fall!
 
Idag bev det ändrade planer då gulle var tvungen att sticka på jobb. Det får blir en städlördag eftersom det är något som inte prioriteras när man varit på jobb hela dagen och är trött i huvud och kropp.
 
Gulle-Leia väckte oss med sitt prat redan vid 04 morse!! Var tyst någon timme och pratade igen vid 05, 06 och 07....hon är i en bus- och pratperiod igen. Man blir smått galen när man har sovmorgon och hon kommer och piper och trampar.... Sen när vi äntligen stiger upp, då går hon och lägger sig under täcket i sängen... Elakt! Haha...men man kan inte annat än älska henne för hon ser så oskyldig ut. Tur att jag är så morgonpigg nuförtiden!
 
Bageriet här på Kasernhöjden öppnar kl 08 och jag var där 08.30. Det skulle jag inte ha orkat tidigare.
 
Näpp, nu blir det städdags så att det är gjort!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0