en vecka

Veckan har vekligen gått snabbt! Imorgon kommer mitt gull hem igen efter en veckas skidning med grabbarna. Leia har legat på hans sida i sängen hela veckan och emellanåt har hon nog funderat på vart han tagit vägen då hon gått runt och jamat.... Jag är bra att gosa med och helt ok att leka med men Johan är nog den bästa lekkamraten tror jag, samt den tryggaste att sova med, tätt intill. Jag duger mest på dagen. Men vi har haft det mysigt hon och jag!
 
Skönt med lördag! Tog sovmorgon... mina mornar är ju ganska tidiga trots att jag får sova. Vaknade av Leia vid 6 imorse men hon fick vänta utanför sovrummet då och jag sov till kl 8 och sedan slumrade jag till 9! Rekord senaste veckorna! Har hunnit tvätta i tvättstugan och varit på en timmes promenad innan lunch! Tala om att man hinner fånga dagen när man alltid vaknar pigg på helgen :) Min promenad skulle kanske inte tagit en timme om det inte vore så att skogsvägarna var fruktansvärt isiga och jag var så sugen på lite skogsluft så jag tog mig igenom en kortare skogspromenad. Skönt var det i vilket fall!
 
Senare blir att cykla till butiken och se vad som ska inhandlas, inte mycket, det som får plats i cykelkorgen.
 
Annars rullar det på i lagom takt, något långsammare nu av en viss orsak. Det är spännande tider som väntar.. eftersom vi kommer att bli tre stycken i sommar. Mår bra och känner mig förväntansfull men samtidigt nervös och rädd inför allt det nya. Precis som det ska vara med andra ord ♥


Kommentarer
Cornelia

Iiiihhhh!!!!!!

2015-02-23 @ 10:06:26
Emilia

Åååå så roligt o spännande :) !!! Gläds med er !! Kraam

2015-02-23 @ 23:41:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0