det fina

En av de positiva sakerna med att vara förädraledig under vinterhalvåret är att mörkret inte påverkar mig lika mycket som vanligt. Jag tror att den största orsaken är att vi är ute i ljuset varje dag. När jag jobbade gick jag till jobbet när det var mörkt, var inne hela dagen och gick hem när det var mörkt. Den här hösten/vintern har gått förvånansvärt bra om jag tänker på den biten.
 
 
 
Vår första luciamorgon har vi fått fira. Jag klädde inte min gosiga bebis i något otympligt lucialinne och krona el kliande glitter. Vi steg istället upp och myste i soffan, och tittade på lucia på tv. Nästa år så kanske vi har vår egna lilla lucia här hemma :)
 
Julstök, eller julklappsstök. Jag tror att allt är inhandlat. Nu är det bara att lyckas slå in alla klappar. Det blev inte så många iår, ganska skönt faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0