morgonmys

Mornarna är nog tillfällen att njuta av. Tidigt på morgonen liggammar jag och vi sover/myser tillsammans någon timme till. Sitter nu i soffan och äter frukost med katten liggande på min hö sida och bebis på vä sida i sitt lilla nest. Väldigt mysigt, kanske lite trångt för mig men det gör inget!
I eftermiddag har vi också en mysstund då vi vilar i sängen. Ska verkligen njuta av dessa stunder. Det kommer att gå så snabbt!
Promenad och tvätt på schemat idag. Det blir väldigt mycket tvätt, har nog aldrig fattat det när barnfamiljer pratat om det, men nu ser jag... man vill ju byta kläder både på bebis och sig själv när det kommer spya och annat.... Ja, det är verkligen en ny tillvaro men det känns helt rätt just nu i livet! ♡♡♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0