ork

Andra dagen som jag jobbar halvtid. Vilken skillnad i kroppen redan. Var mycket piggare idag på jobb när jag kunde vila på eftermiddagen igår. Ingen större värkproblematik i fogar och dyligt under arbetspasset. Kanske detta ger lite mera livskvalitet nu. Vi får se.
Skjutsade gullet till hans kollegor för en grillkväll el vad det nu ska kallas. Passade på att besöka min gamla arbetsplats. Lika roligt som vanligt att se alla och nu även visa upp kulan :) Kan sakna gamla jobbet ibland men trivs ju jättebra där jag är nu också!
Halva knoddens säng är här hemma i bitar. Resten av leveransen (det var uppdelat i två paket) kommer på måndag. Jag hoppas det blir bra, annars skulle det vara ett himla projekt att paketera ihop allt för att returnera, vi får hålla tummarna att vi slipper det krånglet!
Resten av eftermiddagen kommer att gå åt att vila, eftersom jag inte hunnit med det än. Umgås såklart med Leia och senare ikväll blir det att vara taxichaufför. Hade tänkt ta en sväng till IKEA innan jag kom hem men såg alla bilar som svängde av åt det hållet och bestämde mig för att ta det en annan helg, när inte alla fått lön!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0