härliga dagar

 
 
Mitt mysiga rum, sov som en prinsessa.
 
Veckan har verkligen gått jättesnabbt! På tis och ons hade vi stängt och hela vårdcentralen var iväg på planeringsdagar. Vi jobbade i grupper hela dagen. På em/kvällen fick vi tillträde till badet. Jag hade beställt en massage och gick på det, underbart skönt! Det blev bastubad, bubbelbad och senare god mat. Dagen efter fortsatte vi med det vi påbörjat och åkte tillbaka hem på e.m. Bra dagar som gav en hel del. För mig kändes det bra med två heldagar för att få en chans att lära känna mina kollegor lite bättre. Eftersom vårdcentralen är så stor är det vissa personer som jag bara sagt hej till i stort sett och aldrig pratat med. Det är viktigt att känna sina kollegor lite för då jobbar man ännu bättre ihop, så enkelt är det faktiskt, det borde alla chefer känna till.
 
Den här bilden tyckte jag bara var för underbar! Se, vad roligt tanterna har! Sådär kul ska jag också ha när jag blir gammal!
 
Helgen har kommit och på dagens program har det bl.a. varit en sväng till IKEA med cykel och fixande av matbordet, som nu står stadigt. Dagen har avrundats med balkonghäng! Underbart väder! Har suttit och iaktagit ett gäng ute på gräsmattan som spelat Kubb, tror det är någon i grannhuset som fyller år och som bjudit gänget på fest.
 
 
 
Imorgon är det ännu en oplanerad dag. Tydligen ska det vara härligt väder då med, så får se vad jag hittar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0