ensam hemma

Årliga fabriksstoppet är i full gång vilket betyder att mitt gull jobbar och sover. Jag pysslar på här hemma. I fredags var jag på en intressant seminariedag i Örebro. Det handlade om hur landstingen lyckas följa Socialstyrelsens riktlinjer kring demensvården. I Värmland gör vi ett bra jobb och ses lite som förebilder, fastän det finns massor kvar att göra inom området!!
 
 
 
Igår hade jag sovmorgon, städade lägenheten, tvättade och promenerade. Kunde även sitta ute i solen en stund på balkongen, när de mörka molnen cirkulerade kring stan. Men inget regn kom ner. Däremot regnar det i dag! Har fortsatt med små städprojekt och varit en sväng ner på stan i dag. Det doftade verkligen härligt ute av regnet och av Häggen som blommar! Det kändes nästan som en regnig sommardag, tidigare har det mer känts som höst tycker jag.
 
I dag är det även mors dag! Vilken tur jag har som har en så bra mamma! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0