som vanligt igen

 
 
Började dagen med nyhetsmorgon på tv4 och en kopp kaffe. Städade lägenheten och tog en härlig skogspromenad! Hade inte så mycket kläder på mig men det blev ändå för varmt, skönt! Längtar tills man kan gå i bara linne och shorts på pomenad!
 
Min man har återvänt hel och fin, men trött. En veckas skidsemester med grabbgänget har visst tagit på krafterna. Han vilar nu på soffan och på tv är det fotboll. Allt är tillbaka till det normala här hemma igen. Bra!
 
Tre dagar jobb väntar för min del, sedan sticker jag till London på tvådagars tripp! Kul att få komma bort en snabbis!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0