Kraft

Första eftermiddagen på någon vecka som jag känner att jag är pigg och har extra ork och kraft att göra annat än att längta till soffan när dagen är slut, även när jag slutar tidigt. Idag spatserade jag hem med lätta steg, efter en kortare dag på jobb. Slutade halv tre, som jag gör varannan torsdag.
 
Kom hem, satte på musik, satte igång diskmaskinen och la mig i soffan och läste nyaste Vårdfokus. Efter det blev det städning. Nu slipper vi göra det imorgon! Härligt med en fredag som inte innehåller städning efter jobbet! Jag tycker om att ha det städat men är inte så sugen på att utföra själva städandet... Men, nu är det gjort för denna vecka!
 
När gullet kommer hem blir det gymmet!
 
Full med energi och kraft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0