gråskala

Vädret är olika nyanser av grått. Passar ganska bra med tanke på att vi inte har några planer för dagen. Tvättstugan är i alla fall bokad och maskinerna snurrar. Helt ok sysselsättning.
 
Fredagen blev en snurrig fredag med datakrångel och en trög hjärna som ledde till dubbelarbete. Hade en tanke på att sluta tidigt men blev kvar till halv fem i alla fall. Tycker inte om att lämna saker över helgen eftersom det är ett berg av ärenden om kommer in på måndagar, då är det inte kul att ha saker liggande från veckan innan.
Tyvärr väntar en ny vecka med byte av dator igen. Fick byta ut min dator under veckan då ett program inte fungerade. Samma sak hände med den nya datorn fast med ett annat program. Ser fram emot mer datakrångel och vårdarbete som blir tungrott p.g.a. den bristande tekniken.... Ja, det är ju tur att man är flexibel och lyckas behålla det goda humöret trots allt krångel. En gåva som jag uppskattar att jag fått!
 
Fastän vi precis har varit ute och rest så längtar jag bort igen, till olika paradis...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0