Dag 2

Andra dagen i min ensamhet.
Igår blev det en soffkväll efter jobbet. Var helt slut efter jobb och när jag väl parkerat mig i soffan så fastnade jag där.
Idag blev det en promenad på en timme efter jobbet. Skönt!
 
Jag har fått ett jättefint och ärofyllt uppdrag om ca ett år. Jag kunde inte annat än tacka ja när jag blev tillfrågad och jag hoppas att det fortfarande är aktuellt om ett år, när det är dags. En ledtråd är att jag ska sjunga på en vacker tillställning. ♥
 
Nu blir det dusch och mys i soffan med min ELLE tidning som jag prenumerar på i några månader! En kopp honungsvatten får det bli också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0