På g igen

Idag var första dagen på gymmet efter förkylningsstart. Har bara varit ute på promenad sedan jag blev förkyld. Fastän jag inte varit så dålig så tar det på att gymma med bihålorna helt igentäppta och trötthet i kroppen. Bättre att gå ut och gå i friska luften! Men, idag var jag tillbaka in i träningen. Skönt men jobbigt! Det kommer att kännas lättare på tisdag igen, som turen är! Vi (jag och Johan) kör varannan dag gym och promenad. Det är en bra variation. För min del kan det också variera mellan styrketräning eller pass. Det beror på vad som går när vi är där, är det t.ex. afrodans så brukar jag gå på det istället för att styrketräna. Det är bra med lite variation för min del, annars skulle jag nog tröttna.
 
Ny arbetsvecka imorgon. En kollega jobbar sin sista vecka, sedan blir det nya äventyr för henne. Trist, vi började samtidigt i somras och det har verkligen varit roligt att arbeta med henne. Men, man vet aldrig. Det kan vara bra att ha kontakter i andra städer, om det skulle vara så att vi fyttar på oss en dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0