hösten är här

 
Frisk luft och vackra färger. När hösten är så här är det helt ok. Jag försöker njuta av nuet. Har alltid lite melankoli när jag tänker på att löven snart är nere på marken och träden står nakna och kalla. Kylan blir värre och mörkret... Usch! Ska inte tänka på det nu.
 
Dagarna rullar på. Jobbet är kul! Nu är det en hel del på jobbet i och med att vi ska byta datasystem. Det betyder att det kommer att bli lite kaos och längre väntetider. Men, så är det. Ska man göra saker bättre så får man acceptera lite gropar på vägen. Jag tror att det blir bättre sen, bättre överblick och lättare att få rätt information.

Vi var också med jobbet till ett träningcenter där vi tränade akutsjukvård! Häftig dag! Vi tränade olika senarion med dockor som kunde andas m.m. Vi blev observerade och till och med filmade. Vi grejade det bra i min grupp! Men, vilken koncentration och fokus! Hade en ordentlig huvudvärk i slutet av dagen.
 
Mamma var här och hälsade på förra helgen! Mys! Vi gick på stan, fikade, åt god mat, gick på museet och såg den internationella utställning "1001 inventions" som verkligen var sevärd! En lyckad helg! ♥
 
Igår var jag på scrapbookingmässa. Köpte lite pyssel åt mamma. Det var synd att det blev en miss där med hennes besök och mässan, men vi satsar på att pricka in både besök av mamma och mässa sen i vår :)
 
Söndagen har börjat med en tidig morgon i och med Formel 1. Frukost, kaffe. Senare blir det gymmet och en sväng på stan.
 
Kommande vecka blir kortare, 4 arbetsdagar. Ska ta en sväng till ön. Har inte varit där sedan juni, så det är väl dags.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0