söndagslunken

Regnigt och grått ute. Har tvättat kläder och legat på soffan i mjukiskläder och tittat på reprisen av "Så mycket bättre". Ett jättebra program tycker jag, älskar musiken och att få lära känna personen bakom musiken! En riktig mysdag med andra ord! Just nu är det Formel1 och sedan ska gulle till jobbet en sväng. Nackdelen med det gråa vädret är att jag blir så seg, vill göra en massa pyssel men kommer mig inte för att plocka fram något.... Måste koka en kopp kaffe snart.
Kommande vecka ser ut som vanligt för min del. Johan kommer att komma och gå på lite konstiga tider i och med ett stopp som de ska ha. Nu blir det att mysa vidare ♥
 
I fredags fick Johan en present av mig (som han visste om, men ändå). Han fick ett nytt halsband eftersom det han haft har blivit för litet helt enkelt. Han fick sitt halsband när han konfirmerades tror jag och det är ju ca 13 år sedan nu....och eftersom att han tränar så mycket så har det blivit lite för tight runt halsen och känns obekvämt. Men det nya är jättefint! Likadant men grövre och såklart längre. Snyggt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0