orolig sömn

Gulle jobbade till mitt i natten igår. Jag skulle gå lägga mig och försöka somna utan honom bredvid mig...det gick sådär kan jag säga. Jag håller på och läser en jätteseg bok men igår kväll blev det såklart spännande och jättehemskt då maken i boken dog. Usch, kunde ju såklart inte somna efter det när Johan inte var hemma! Ska snart läsa ut den och hoppas på ett hoppingivande slut i alla fall, men jag tror inte det, författaren är finsk och det är lite deppigt... Har inte läst så många böcker av finska författare men denna uppfyllde mina fördomar i alla fall, krångligt språk, seg och lite deppig, MEN jag måste ändå läsa ut den eftersom den är intressant! Konstig kombination.
 
Idag fick jag en fin mening nerskriven av en patient: "Jag tycker du är jättetrevlig" Åh, det värmde mitt lilla hjärta! Tack! ♥
 
Imorgon ska jag vara med på ett innovationsmöte! Vi ska brainstorma tillsammans med studeranden från Karlstad Universitet! Hoppas vi kommer på många bra ideér och lösningar så att vårt arbete kan bli ännu bättre!
 
Jag ska utföra 30-dagars plankutmaning! Kul, hoppas på lite bättre magmuskulatur och rygg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0