gympaus och läsning

Tydligen har jag en liten gympaus. I och med att Johan jobbat så mycket har jag inte haft någon som varit påväg till gymmet, vilket jag ibland behöver för att komma iväg. Jag har inte haft lust att gå dit veckan som gått. Helt enkelt. Jag är lite av en periodare och jag vet att jag kommer att promenera över dit om någon dag eller så. Känner bara att jag inte klarar av att vara inne i gymmet just nu. Har istället varit ute och gått de senaste dagarna. Kör min plank-utmaning och passar på att få lite gjort hemma istället. Läser även bok, vilket jag inte gjort på ett tag.
Denna har jag precis läst ut, seg men helt ok.
Is
Denna läser jag för tillfället, på svenska, riktigt intressant!
Inside the Kingdom: My Life in Saudi Arabia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0