ett par minuter

 
Vi bor verkligen helt perfekt på denna kulle! Några minuters promenad in till centrum åt ena hållet och in i skogen åt andra hållet! Perfekt!
 
Idag är det musik och hemmapyssel. Gulle är på jobb hela dagen, hela helgen egentligen...så det är lite ensamt. Började lördagen med sovmorgon och frukost framför tv4-morgon. Har precis dammtorkat och dammsugit. Senare blir det kanske en promenad innan jag ska till tvättstugan :) Försöker passa på att gå i skogen när jag slutar tidigt och på helgen, annars är det ju mörkt när jag slutar jobbet och då vill i alla fall inte jag gå ensam i mörka skogen, skulle jag ha hund så kanske, men troligtvis inte. Jag blir paranoid och tror att det gömmer sig elaka typer bakom träden... Men dagtid så är det ju underbart! Doftar så gott!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0