valborg, jobb, svensexa, städning...

På promenad i idyllen..
Nedan ses stenar som kommer att användas på bröllopet...
Johan pysslade med motorsågen...
 
Lite valborgsbilder. Släkten samlades hos mormor, vi eldade brasa i regn, regnbåge och sol. Snattrade och hade allmänt trevligt. Sedan åkte jag och Johan ut till Bovik och fortsatte eldandet med ett par vänner. Det blev en ganska tidig kväll eftersom vi sen åkte tillbaka till Karlstad dagen efter, på kvällen.
Johan hjälper till att grilla lite marshmallows.
 
 
Jobb två dagar och idag har jag deltagit i städningen tillsammans med bostadsrättsföreningen... Johan blev bortrövad imorse av 4 kompisar som kom kl 06.30. Det var dags för hans svensexa, kul!
Städningen bestod av att kratta en lövlös och fin gräsmatta...hmmm...jag tror städningen var mest för att umgås lite med grannar.. Åt en korv sen och gick jag upp till lägenheten.
 
Jag var och provade min brudklänning igår, den är sååå fin och mina skor passade perfekt, båda paren! Har två par skor som jag kommer att använda...får se om jag sedan bara har det ena paret hela dagen eller om jag byter, men klänningen sys bara upp lite fram så jag kan ha båda skor utan problem trots att de är olika höga :) Jättefina skor! Jag fick dock vänta en evighet i butiken för det var en hel hög med tjejer som skulle prova sina avslutningsklänningar som de skulle ha på balen...flera flickor och deras mammor som hade det ena och det andra att säga...suck... Men, sen blev det äntligen min tur och butiken var stängd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0