semester

Har nu fyra veckor semester! Jiihhuuu! Känns så skönt, men ganska påfluget, eftersom jag brukar vara ledig i augusti när alla andra redan varit på semester. Nu är jag först. Men, som sagt, härligt med lediga dagar att se fram emot!
Blev avtackad igår av mina kollegor eftersom de flesta är på semester sen när jag slutar. Åh, så fint det var, vilka fina ord! Fick 4 kuvert, två kort (ett lycka till och ett inför bröllopet) och två presentkort som de samlat in åt mig (ett för att jag slutar och ett som bröllopspresent). Alltså, vilka fina människor! Blev helt till mig och även tårarna kom fram... Kunde inte fått ett bättre avslut inför den väntade semestern med bröllop och inför bytet till det nya jobbet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0