nedräkning

Idag om en månad, exakt den 15/6, blir jag fru Isaksson. Känns pirrigt och spännande men samtidigt helt lugnt och tryggt. Vi har varit tillsammans i 8 år så vi känner väl varandra ganska bra nu :), men att gifta sig är ändå att gifta sig, det är stort!
Bordsplacering på G och annat smått håller vi på med.
 
Har fredag imorgon, skönt, men på min lediga dag ska jag stiga upp tidigt och besöka min nya arbetsplats. Jag ska även prova min klänning igen, efter att den fållats upp lite och sedan blir det andra ärenden som jag ska hinna med...Fullt på dagsschemat med andra ord, men bara roligt med trevliga ärenden!
 
Ensamkväll ikväll. Paus från gym och promenad idag. Passade på att njuta en stund på ballen efter jobbet istället! Solen och värmen får gärna komma för att stanna nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0