detaljer

Nu är det dags att fila på diverse detaljer.
Har precis skissat upp ett vigselprogram i Word. Mailkontakter... En massa små beslut ska fattas som dock är jätteviktiga för själva dagen! Inhandla grejer som jag skjutit upp... Ja, en hel del smått nu som måste bli gjort.
 
Ikväll är söt i Göteborg och jag ska äta middag med min kompis/arbetskollega som råkar bo granne med mig :) Kul! Först ska jag ut och få lite frisk luft och passa på att skicka tillbaka ett paket, en klänning som var sydd enl måtten på någon som måste vara ca 175cm lång för på mig var klänningen HELT fel.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0