Jag har nog bestämt mig

Nu har jag nog bestämt mig för både ring och klänning! (ev. skor också)
Vi var till Bröllopspalatset i Degerfors idag på förmiddagen och tittade på kläder åt Johan och klänning åt mig. Vi åkte därifrån utan att ha köpt några kläder. Men, det var bra att vi åkte dit för att se deras urval, vilket var helt ok men det skulle bli alldeles för dyrt och komplicerat att beställa kläder därifrån. Jag hittade en vacker klänning men den var flera storlekar för stor så jag kände att detta blir ett alldeles för stort projekt att lyckas sy in och korta ner... Har en favoritklänning från butiken i Karlstad och ska dit igen och prova! Men när jag tittar på bilderna på telefonen så har jag nog redan bestämt mig :) Jag har låtit det smälta lite och nu känner jag att en av de klänningarna nog är "den rätta" för mig. Samma sak gäller ringen, den ska jag beställa nästa helg! Johans kläder ska vi fixa från ett annat ställe, det fanns inte så mycket att välja på för hans del idag.
 
Solen skiner i Karlstad. En härlig promenad har vi hunnit med efter vår lilla utflykt. Fotboll på tv och en sovande Johan i soffan ;) ♥


Kommentarer
Marre

Vad spännande Emme!! Lycka till i planeringen. Kram

2013-03-12 @ 08:58:34
emme

Tack!! Ja, veckorna går så snabbt!! Hoppas allt är bra med er och att lilla prinsessan Ellen blivit piggare! Kram

2013-03-13 @ 20:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0