midsommar

En vecka som gift. Kan inte riktigt förstå att bröllopsdagen faktiskt var på riktigt. Den var så perfekt som jag hade fantiserat att den skulle bli så det känns fortfarande overkligt, men härligt! Efternamnet håller jag på att vänja mig vid. Ska beställa nytt pass och körkort. 
 
Midsommar firades i lugnt sällskap med ett annat par som kom hem till mammas hus, där vi är. Det blev god mat utomhus och kubbspel som gick sådär. Trevligt sällskap med mycket skratt och prat. En perfekt midsommar.
 
 
 
 
Har träffat en av mina bästisar idag, alltid lika mysigt. Tyvärr kunde inte vi vara tre då nackvärk satte stopp för träff.. :( Krya på dig! Vi får träffas igen snart!! Det som känns skönt är att vi har ett perfekt distansförhållande! Underbara vänner som vet vad som händer i livet trots att vi inte träffas fysiskt så ofta ♥ Tryggt och skönt. 
 
Lite stugliv ska vi hinna med och imorgon ska vi ge oss iväg två dagar. 
 
Snart är denna underbara semester slut... har det verkligen gått tre veckor, snart fyra veckor nu? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0