En dag kvar

Idag är det packning inför bröllopsnatten. Vi kommer att sova på ett hotell. Ska fixa med smådetaljer idag. Kolla igenom min planering, att allt klaffar. Fast, egentligen är det Johan som är den som planerar och som kollar att allt klaffar med allas uppgifter, bilar som ska användas hit och dit m.m. Han är bättre på det. Men, när det gäller min handväska och sådana småsaker så får jag nog sköta det själv :) 
 
Imorgon vaknar jag upp på ett hotell tillsammans med min syster som även är min tärna. Vi börjar dagen med att sitta på Salongen och sedan kommer vi att klä oss hemma hos min mamma. Där kommer jag att träffa min blivande man som sovit hos sin bestman. Det blir fotografering från morgonen till sena kvällen, fotografen är med oss hela dagen. Vi ska säga Ja till varandra kl 15.00. Sedan blir det bröllopsfest på en restaurang. 
 
Känns som en ganska bra dag att se fram emot :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0