vardag fast semester.

Kvällarna och helgerna går åt till att försöka njuta så mycket som möjligt av sommarvärmen och solen! Mys på ballen, promenader längs med älven eller som ikväll utedanspass på gymmet :) Grymt kul! Hög musik i hela området och barfotadans på gräset! Blev glad och svettig! Härligt!
 
Räknar annars ner dagarna nu tills jag börjar mitt nya jobb! Spännande! 4 dagar kvar i Grums.
"Mina" patienter säger så fina saker! Men, varför sa de inte dessa fina saker innan? Det är ju en komplimang i sig när de vill komma tillbaka endast till mig, och när de är glada och tacksamma men vissa dagar så skulle det pigga upp hela dagen med en liten extra komplimang. Detta är ju viktigt att ge och få från alla! Man kan ge komplimanger annars också, inte bara när någon slutar eller liknande. Måste bli bättre på det jag med!! Det gör alla glada!
 
Bröllopsresa preliminärbokat!! Iiiiiii...... nu hoppas jag att hösten går i raketfart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0