på semester

 
Ja, eftersom Karlstad är en ganska ny stad för mig så känns det ibland som att jag är utomlands när jag spatserar i stan. Jag var i stan en hel del när jag bodde i Grums, men det är annorlunda nu på något sätt. Att kunna promenera ner till stan och njuta av de vackra byggnaderna, blomarrangemangen, älven mm är underbart och avkopplande! Fyndade lite på rean idag!
 
När klockan blev 23 satte jag mig ner efter en kväll med grejande. Jag tror att det bara är jag som inte festar eller har något annat för mig i området :) De flesta som gick förbi ballen gick och bar på påsar från Systemet och var festklädda. Jag och andra sidan höll på med tvätt och en hel del annat som tog tid och gav mig rygg/axelvärk! En skön dag och kväll utan umgänge! Låter nog konstigt men ibland tycker jag bara om att vara för mig själv och göra vad jag vill, träffar ju folk hela dagarna annars.
 
Snart blir det sängen och på morgonkvisten blir jag väckt av mannen som jobbat hela natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0