Helgen går alldeles för snabbt...

 
Dagarna går alldeles för snabbt när jag är ledig. Synd. Hinner få en hel del gjort i alla fall och det är väl därför som tiden går snabbt. Tvättade hela balkonggolvet igår, platta för platta lossade jag på träpusslet och skrubbade upp det gamla träet. Idag gick jag och köpte olja. Johans uppgift blir att olja in hela balkonggolvet när han är ledig.
Har även legat på balkonggolvet och njutit av solen en stund. Det är så mysigt att ligga på golvet, bättre än att sitta på en stol!
Jag satte ihop alla vackra kort som vi fick ihop med alla presenter från bröllopet också, bilden ovan. Band ihop alla kort med en metallring, snyggt och praktiskt!
 
Söndagskvällen blir lugn. Håller på att sätta ihop en fotobok från bröllopet, vilket tar sin tid, men som är kul att göra! Har även lite ont i ryggen efter gårdagens slavarbete...Men det var det värt för det kommer att bli jättefint!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0