hej och hej då...

Idag var sista dagen på Vårdcentralen Grums. En blandning av lite sorg att lämna min "grumsfamilj" och förväntan inför det nya! Har fått höra så fina saker av patienterna och kollegorna de senaste dagarna och min sista patient gjorde verkligen att dagen slutade trevligt! Fick lite småpresenter av några kollegor och blommor. Så fint! Tack!
 
Men, nu väntar nya kollegor och nya patienter som jag hoppas att jag kommer att trivas lika bra med!! Spännande! Det ska bli riktigt trevligt att kunna gå till jobbet! Speciellt nu under sommaren, promenera genom parken bl.a. Härligt!
 
Jag hinner njuta en del av sommaren fastän jag jobbar. I tisdags var jag på musikquiz. Jag är urdålig på låt och artist men de som jag går med är bra så de lyckas pricka in ganska många rätt :) Jag bara njuter av musiken, god mat och umgänget!
 
Idag promenerade jag och Johan förbi cirkusen som är i stan, och där fick vi bl.a. se ena elefanten som stod och smaskade :)
 
Imorgon blir det att smyga under tiden Johan sover eftersom han arbetar natt, sedan ska jag ner på stan och hämta ut fotoboken (!) och skicka iväg ansökan om nytt svenskt körkort med mitt nya namn på! Hoppas även att jag hittar lite mera reafynd...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0