vuxenlivet

Har inte bara jobbat som vanligt denna vecka, utan ringt en hel del samtal kring vårt inköp av lägenhet. Det ska fixas en hel del med el, adressändringar m.m. Har jagat hantverkare också. Tapetseringen är på G och där är det inga problem, men vi hade tänkt oss att få elementskydd också men det är lite svårare att få tag på snickaren ;) Ska jaga honom i dag.
Kvällssol på balkongen, in till vardagsrummet.
Köket/vardagsrummet/matplatsen, öppen planlösning.
 
Bröllopspysslet är också inne i sin intensiva fas, där är det bl.a. inbjudningar som ska göras klara och skickas och telefonsamtal... Dessa telefonsamtal.. De tar aldrig slut..haha..tur att den fobin är borta. När jag var yngre tyckte jag att det var obehagligt att ringa privata samtal till olika företag m.m.
 
I dag är jag ledig. Därför har jag tid att ringa och fixa. Ska in till stan också en sväng, kanske går jag via lägenheten och kikar om de kommit någon vart, annars ska vi dit med lite saker senare ikväll.
 
Det är en hel del, men det är roliga saker som turen är!
 
Min vackra syster fyllde 30 år igår! Ska fira henne senare när vi träffas :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0