Nicke nyfiken

Jag gick ner till källaren ikväll för att kolla om varmvattenberedaren var bytt eller om det fortfarande var någon där nere, detta eftersom det endast fanns kallt vatten... Såg en dörr stå på glänt, dit vår nyckel inte passar, var nyfiken såklart och kikade in. Vad hittar jag om inte en BASTU!! Efter 2,5 år i detta hyreshus så finns det en bastu i källaren som ingen informerat om och som ingen använt på jag-vet-inte hur länge. Det är en stor och fin bastu men rummen har inte använts för detta på länge, det låg saker i duschrummet och golvet var smutsigt. Om jag skulle ha känt till att det funnits en bastu så skulle jag ha tryckt på att få denna i funktion....suck, vad surt. Varför var jag så nyfiken... Det var okej att inte basta så länge jag inte visste att det fanns en bastu.
 
Tur att jag flyttar snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0