den 1 januari 2013

Första dagen på det nya året och solen skiner. Fantastiskt! Detta kan inte betyda något annat än att solen kommer att skina resten av året, ett positivt år med andra ord!
 
Jag och Johan firade, som sagt, hemma i Grums. Det blev en mysig kväll, bara vi två, halvsjuklingar. Johan lagade supergod mat och vi skålade med champagne och tittade på fyrverkerier från balkongen. Vi började det nya året med att titta på ett avsnitt Sopranos mitt i natten!
 
Året 2012 i några enstaka punkter:
* En underbar semester i Thailand.
* Förlovning!!!♥♥
* Härlig sommarsemester på Åland.
* En härlig helg i Oslo, hos Emilia, som gav ny energi!
* Tuff början på året på jobbet men det blev bara bättre och bättre, fick nya duktiga kollegor som började på sommaren!
* Alldeles för lite umgänge med mina vänner.
* Köpenhamn med mamma och syrran!
* Egypten tillsammans med hjärtat!
* Ett fint julfirande hemma på Åland.
 
Jag brukar inte ha nyårslöften, jag tror inte på att man lyckas hålla sådana. Men, däremot brukar jag alltid ha en tanke om hur jag vill att kommande år ska vara.
2013 ska vara ett glatt och positivt år med mycket skratt och kärlek. Jag ska prioritera mina vänner bättre i år, det var en av de besvikelserna under föregående år, för lite kontakt och ensamhet. Vännerna ska följa en genom livet men utan kontakt går det ju inte... Jag vill följa mina vänners liv och vardag och jag hoppas de vill följa mitt :)
 
Det som kommer här närmast är flytten till nya lägenheten. Min vackra syster fyller 30 och tar sjuksköterskeexamen. Min fina mamma fyller 60 år. Vi planerar inför bröllopet i sommar och gifter oss i juni. ♥
 
Bilder från Egypten, vinter på Åland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0