bussresa

Jag tog bussen in till stan i dag, var för bekväm för att ta bilen och köra runt i cirklar för att hitta parkering... Det var en intressant upplevelse. Bakom mig satt någon som haft ett tufft liv (det lät så i alla fall) och hade en mycket intellektuell konversation och framför mig satt några stycken från Somalia som hade väldigt roligt och pratade högt på sitt eget modersmål. Det var en mångkulturell resa på många sätt alltså.. haha... Detta var alltså inget negativt, utan jag menar det som något positivt, att vara bland olika sorters människor är bara bra.
Hem reste jag med en hel hög skolungdomar, det är också kul att lyssna på deras prat :)
 
Fick en del gjort i alla fall, inte allt men en del. Nu ska jag packa lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0