uppochnerdagar

Mitt i all flytt, nya arbetsuppgifter som är på kommande och bröllopsplanering ville min syster att jag skulle följa med henne på en liten flygtur. Hur härligt som helst! MEN inte rätt tidpunkt, tyvärr!!! Fick en riktig depp.dag när jag fick tacka nej till denna trevliga utflykt, men, som sagt...det är lite mycket just nu. Så är det helt enkelt. Jag har ju en stor dag att planera och se fram emot, samt en massa annat just nu. När man vill göra många trevliga saker på samma gång kan allt kännas tungt för en stund, tills man får tacka nej till något och märka att det nog blir bättre så :)
 
Fick sluta tidigt idag, istället för imorgon. Kom hem och ska pyssla lite med inbjudningarna så att de blir klara någon gång..haha...jobbar intensivt i ett par timmar och sedan kan det gå flera dagar innan jag pysslar vidare, därför går det ju så sakta framåt men folk har ju 4 månader på sig att boka in våran dag, så det borde passa bra att skicka dem så småningom :)
 
Köttfärslimpa på menyn ikväll. Idag är det paus med träningen tror jag. Har en ordentlig träningsvärk efter yogan i måndags! Ska absolut gå fler gånger!
 
Lite uppdatering på hur livet rullar på nu i Karlstad!! Trivs i nya läggan och med allt annat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0