snart är det fredag..

igen! Underbart! Lever för fredagar!
Vädret är ju inte det bästa just nu, triiist. Snö snö snö, gillar det inte! Nu vill jag ha vår, och inget annat. Snart kanske...
 
Har jobbat, naturligtvis, en dag kvar! Plockat och gymmat. Japp, nu har vi fixat årskort på gymmet här intill :) Vi är ju granne med gymmet så det är perfekt. Ett lagom stort gym med bastu och relaxavdelning. Många trevliga pass att gå på. Det blir jättebra, var där senast i dag!
 
Under tiden som jag var på gymmet och flåsade var Johan och kollade på rally. Häftigt måste det vara, och högt ljud. Det hördes hem till oss när jag gick hem från gymmet! De kör på travbanan och under helgen kommer rallyt att köras i norra värmlands skogar. Lite roligt att bo på en plats där folk är intresserade av saker som jag aldrig varit intresserad av, men jag lyssnar gärna när de pratar om det. Kul att lära sig lite nytt.
 
Håller på med inbjudningarna, snart är de klara...lite pyssel kvar. Kul! När de är skickade kommer det att kännas mer "på riktigt" tror jag :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0