egentid

Underbart med sovmorgon och en långpromenad! På eftermiddagen stack Johan iväg för att kolla på ishockey och äta middag m.m. Jag stannade hemma och ska ha myskväll! Pysslat med korten, och är på slutrakan :) Målat mitt sängbord vitt, väntar på att det ska torka så att jag kan måla ett lager till. Kom fram till att det nog är snyggast med vitt trots att sängstommen är i mörkbrunt/svart. Målar Johans sen...måste se hur mitt blir först. Måste måla hans också senare för vi kan ju inte ha ett i ljusbrunt och ett i vitt..blir ju att se liiite konstigt ut kanske.
 
Ska ta och smaska i mig lite brieost och äta lite caschewnötter, samt ta ett glas rött när det närmar sig Melo. Går och funderar hur jag ska göra med tavlor m.m. i läggan men vill inte spika något på den fina tapeten ännu... Njuter av den ett tag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0